31 Aralık 2016 Cumartesi

2016 yılına veda etmek üzereyken bi iç muhabese kritiği yapmak istedim açıkçası böyle bi yazı fikri yoktu fakat bloggerlığın adabı sanırım böyle herkes okuduğu kitapları filmleri dergileri vs listeliyip kendi kritğini yapmış e benim ne eksiğim var eksik kalmıyım bu olaydan da
Bloguma bu yıl giriş yaptım. Açıkçası neden yazmaya başladım bloga şöyle anlatayım çok özeniyodum heves ediyodum. Türkiye ortalamasının üstünde kitap okuyorum gerçi Türkiye ortalaması da 4,5 ya neyse😀 okduğum kitaplar üzerine değerlendirmeler yapıp alıntılar paylaşmak fikirlerimi yazmak istiyordum ve gelecekğe dönük anılar oluşturmak istiyordum şöyle ifade edeyim ölmez sağ olursam 2022 de açıp lan 2016 da şöyle düşünüyormuşum 2018 de böyle 2019 da bunu okumusum gibi nostalji yapmak istiyorum. Ve ataların dediği gibi söz uçar yazı kalır. Böylece geleceğe dönük ufak bir kültürel miras bırakıyorum iddialı bi laf ettim
2016 senesinde istediğim sayıda kitap okuyamadım bunu kabul ediyorum. Ama 2017 bu seneden farklı olacak inş. Kendime bir metod belirledim bunu uygulamaya geçirebilir miyim bilemedim ama şu zamanlarda tek finaller :(
Satırlarımı burada bitiriyorum biliyorum iyi bir muhasebe yazısı olmadı ama 2017'de daha fazla ehemmiyet göstereceğim buralara sağlıcakla kalın iyi seneler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tatar Çölü

aylardır yıllardır okuma listemde olan Tatar Çölü'nü bu karantina günlerinde okumak nasip oldu. içe çekilme yaşanan bu günlerde kendi ya...