11 Ocak 2017 Çarşamba

2016'da Ne Okudum?

2016 benim için okuma açısından pek verimli geçemedi. istediğim sayı açıkçası 40+ olarak belirlemiştim, 2016'ya girerken aklımdan bu sayıyı geçirmiştim fakat bu sayının yakınından dahi geçemedim. 2017'nin farklı olmasını ümit ederek 2016'da okuduğum kitapları listeleyeceğim. sonrasında ise listelediğim kitaplarla ufak da olsa inceleme yazısı yazacağım. Sırasını hatırlayamadığım için kitaplığıma bakarak gideceğim. :)

1) JEAN PAUL SARTRE- DUVAR
2) ANTHONY BURGESS- OTOMATİK PORTAKAL
3) ALBERT CAMUS - YABANCI
4) ALAİN DE BOTTON - FELSEFENİN TESELLİSİ
5) YUVAL NOAH HARARİ - SAPİENS 
6) JOSE SARAMAGO - BİLİNMEYEN ADANIN ÖYKÜSÜ
7) FYODOR DOSTOYEVSKİ- YERALTINDAN NOTLAR
8) NECLA ARAT- FEMİNİZMİN ABC'si
9) ALBERT CAMUS - SİSİFOS SÖYLENİ
10) İHSAN OKTAY ANAR - PUSLU KITALAR ATLASI
11) NİKOLAİ GOGOL - PALTO
12) ÖMER SEVİNÇGÜL - KOLAY, KISA, KEYİFLİ FELSEFE
13) FYODOR DOSTOYEVSKİ - BEYAZ GECELER
14) TERRY EAGLETON- HAYATIN ANLAMI
15) WOLFGANG GOETHE GENÇ WERTHERİN ACILARI
16) ARTHUR SCHOPENHAUER - AŞKIN METAFİZİĞİ
17)NİETZSCHE - BÖYLE BUYURDU ZERDÜŞT



1 yorum:

  1. Güzel blogunuzu yeni keşfettim ama takipteyim, bize de bekleriz,

    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Tatar Çölü

aylardır yıllardır okuma listemde olan Tatar Çölü'nü bu karantina günlerinde okumak nasip oldu. içe çekilme yaşanan bu günlerde kendi ya...