19 Şubat 2017 Pazar

Bugün bunu öğrendim

Merhaba efenim sofie'nin Dünyası'nı okumlamaktayım. Çoğu kişi bu kitabı okuduğum için büyük bir tiksinme ifadesiyle beni süzüp mal lan bu heralde diyo. Hiç mi olumlu tepki alınmaz be krdşm neyse sizin görüşünüzün ne önemi var okuyorum ben. Keşke daha önce okusaydım böyle 16-17 yaşımdayken :@

Bugün kitabı okumaya devam ederken kinikler diye bir kavram gördüm ne bu yav demeye kalmadan kitabımız bizi aydınlattı ufkumuzu 1.75 katına çıkardı 2ye çıkaramadı :(

Nedir bu kinikler, kinizm falan derseniz şudur efem


Yunan düşünürleri Antisthenes’le Diogenes’in oluşturdukları, insanın gerçek erdeme ve mutluluğa, bütün gereksinimlerinden sıyrılarak ve hiçbir değere bağlı kalmayarak ulaşabileceğini öne süren Sokratesçi öğreti. Bu da vikipedi tanımı buymuş yani 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tatar Çölü

aylardır yıllardır okuma listemde olan Tatar Çölü'nü bu karantina günlerinde okumak nasip oldu. içe çekilme yaşanan bu günlerde kendi ya...